Повећајте продају уклањањем родно специфичних елемената

Многи велики брендови успешно пласирају на тржиште родно специфичне производе. Већина ових предмета се ослањају на речи ”окидаче” и боје да их истакну. На пример, БИЦ је произвео своје популарне оловке у пастелним бојама и користио речи “за њу” на паковању.

Док произвођачи могу бити успешни производећи предмете у различитим бојама и величинама за мушкарце и жене, унисекс предмети – посебно одећа и предмети за домаћинство – могу се погрешно сматрати као родно специфични производи искључиво због презентације.

Када покушавате да достигнете масе, фокусирајте се на слике, описе и особине које ће отклонити све недоумице. Другим речима, пошаљите поруку да су ови конкретни производи погодни за оба пола.
optimize_1

Слике шаљу најмоћнију поруку

Коришћењем различитих слика, можете циљати на мушкарце и жене купце истовремено.

optimize_1
optimize_1

Други начин да представите производ мушкарцима и женама је да се исти предмет представи као два различита производа. Ово је идеално за продавнице које имају посебна мушка и женска одељења.

optimize_1

Док модели помажу у продаји разних производних линија, постоје ситуације када ћете желети да једноставно покажете сам производ. У примеру, показати само кошуљу функционише уместо приказивања слике девојке и дечака.

optimize_1

Избор праве основне слике и Thumbnail сличице

Када радите унакрсну категоризацију унисекс предмета, поготово одеће, размислите која ће врста слике најбоље продавати за оба пола.

За производе доступне у различитим бојама, одаберите неутралне за главне слике. Црна, хром и бела су најбољи избор за предмете из домаћинства.

optimize_1

Ако приказујете унисекс предмет као један производ, користите ”голу” фотографију (без модела) за главну слику, а мушке и женске моделе као секундарне.

optimize_1

Одаберите праве речи

За унисекс предмете, избегавајте коришћење речи које су сувише мушке или женске. Уместо тога, користите мешавину речи које функционишу за оба пола.

optimize_1

 

optimize_1

За уопштене производе, објасните карактеристике на различите начине. Жена може да жели моћни блендер, али она можда не зна како коњска снага утиче на то колико добро уређај дроби лед или сецка поврћее. Она је обично више заинтересована од мушкарца о томе како да очистити уређај и жели да зна да ли је лак за одржавање.

optimize_1

Не заборавите да укључите реч унисекс у наслов, опис и појмове претраживача. То ће помоћи онима у потрази за искључиво унисекс производима да буду упознати са свим важећим резултатима. Такође ћете желети да подесите функцију претраге продавнице да користи оператер за ”и”, а да прикаже ”и” пре ”или”. На пример, у American Eagle Outfitters,” претрага за “унисекс мајицом” дала је резулатат од 765 производа – највећим делом које користе мушке моделе у thumbnail сличици, затим неколико искључиво женских производа. Претрага за само “унисекс” је дала резулатат од само два производа.

optimize_1

Претрага са исте две речи на Overstock.com је дала резулатат од 50 производа – све мајице означене као “унисекс”.

optimize_1

Схватити како размишљају

Мушкарци и жене размишљају другачије. Многе одлуке да се не купи неки производ су подсвесне, што значи да корисници можда неће моћи да вам кажу тачно зашто. Важно је да се истражи и анализира које речи објашњавају најбоље сваку врсту производа.

Да анализирате колико добро производи пролазе код мушкарца у односу на жене, користите демографско извештавање у Google Analitics. Ово ће вам такође омогућити да видите резултате на основу старосне групе, што вам може помоћи да додатно утврдите најбољи избор речи.

Желети да знате како да најбоље напишете опис производа и тако се обраћате према оба пола? Одаберите неколико производа и питајте мушкарца и жену да вам кажу шта знају о њему и такође им поставите питања. Користите информације да интергришете ставке које боље описују производе свакоме.

source : practicalecommerce.com