E-Poslovanje tekstovi

 

Šta prosečni Evropljani kupuju onlajn, a šta Srbi?

Mastercard istraživanje potrošača, sprovedeno u 23 zemlje u okviru Evropske ekonomske zajednice (EEZ), pokazalo je da je svaki četvrti Evropljanin kupovao proizvode ili usluge putem Interneta bar jednom nedeljno u 2016. godini. Za Britance je, na primer, onlajn kupovina redovna nedeljna aktivnost (41%), a za njima slede Irci (32%) i Nemci (30%), dok sa druge […]

 

Tokom 2016. godine Srbi su potrošili 140 miliona evra na internetu

Prema zvaničnim podacima Narodne banke Srbije, u 2016. godini izvršeno je 3,8 miliona onlajn transakcija, što predstavlja rast od 35% u poređenju sa 2015. godinom, a čak 90% u poređenju sa 2014. godinom. Kako pokazuju podaci NBS, prosečna vrednost transakcije prošle godine je iznosila oko 37 evra, pa je sa 3,8 miliona obavljenih transakcija ukupna […]

E-Građanin tekstovi

 

Tokom 2016. godine Srbi su potrošili 140 miliona evra na internetu

Prema zvaničnim podacima Narodne banke Srbije, u 2016. godini izvršeno je 3,8 miliona onlajn transakcija, što predstavlja rast od 35% u poređenju sa 2015. godinom, a čak 90% u poređenju sa 2014. godinom. Kako pokazuju podaci NBS, prosečna vrednost transakcije prošle godine je iznosila oko 37 evra, pa je sa 3,8 miliona obavljenih transakcija ukupna […]

 

XVII međunarodna konferencija o elektronskoj trgovini i elektronskom poslovanju E-trgovina 2017

XVII Konferencija E-trgovina 2017 održaće se tradicionalno na Paliću od 26.04. do 28.04.2017. godine. Konferencija E-trgovina je najveći skup o e-poslovanju u Srbiji, posvećen praćenju nastanaka i razvoja domaćeg i regionalnog (Slovenija, Hrvatska, Crna Gora, BIH, Makedonija …) e-commerce i e-business tržišta. Pokriva sve oblasti elektronskog poslovanja. Od 2001.godine se Konferencija E-trgovina kao specijalizovan skup iz ove […]

Partneri
Predstojeće aktivnosti
Video
Galerija

Priče o uspehu

U prethodnih pet godina stranica je bez plaćene rekame skupila preko 26.000 lajkova i pratilaca. To mi omogućava besplatnu reklamu koja ide bas onima koji su naći konzumenti. Na stranici objavljujem obavećtenja o novim modelima, i to mi je posebno korisno jer mnoge žene rade i nemaju vremena da često dolaze u radnju. Na ovaj način, one tačno znaju kada treba da dođu u radnju. Tako štedimo i njihovo slobodno vreme, što one izuzetno cene.

Danijela BiškupLILU cipele

Kao medijska agencija I izdavačka kuća koja funkcioniše dugi niz godina na domaćem i regionalnom tržištu, slobodno mogu da kažem da smo učesnici između dve ere poslovanja, pre i sada za vreme digitalne ere poslovanja.
Pomoću velikog broja alata tj. mehanizama koji su namenjeni skoro za sve delatnosti i segmente poslovanja danas smo u mogućnosti da radimo efikasnije, brže i preciznije za razliku od ranijeg perioda.
Veoma bitna činjenica je da su svi potrebni alati za digitalno poslovanje podjednako dostupni kako kompanijama tako i pojedincima, i ako ih koristimo na pravi način uspeh poslovanja je zagarantovan.

Vladimir BrandalikGSM ADVERTISING