5 кључева за изградњу глобалне wеб презентације за електронску трговину

Изградња глобалне wеб презентације често захтева више од самог превода. Глобална wеб презентација се обраћа различитим земљама или местима и подразумева локализацију услуга шпедиције, пореске калкулације, препродавце, начине плаћања и још много тога.

У овом посту сагледано је пет кључних фактора за изградњу презентације за е-трговину који достижу глобалне клијенте.

1. Дефинисати ниво локализације

Важно је да сваки продавац има сазнања о искуствима на локалном нивоу како би их прилагодио и глобалним купцима. Израда wеб презентације на основу локалног карактера може бити изузетно скупа и дуготрајна, јер то захтева да сваки део презентације за е-трговину буде специфичан за то поднебље. То укључује каталог производа, садржај, слике, резултате претраге, начине плаћања, провере превара, порез и шпедицију.

Amazon's Canada site for French-speaking consumers.

Стога је важно да се утврди шта треба да буде локализовано на основу критеријума успеха за локално тржиште. Ово се може постићи прегледом wеб презентација локалних конкурената. Трговци могу да испитају своје клијенте у региону, па чак спроведу и А/Б тестирање да се испробају опције локализације, како би се утврдило који од њих су најпосећенији. Утврђивање степена локализације помоћи ће продавцу да стекне увид у висину улагања и труда који су потребни за успех у том региону.

2. Да локализација буде обавезна

Када продавац утврди степен локализације, од кључног је значаја да процес локализације буде обавезан. Рецимо да се нови производ уводи на wеб презентацију и у журби да прода производ, трговац објављује садржај без да је информације о производу ставио у локални контекст. Уколико продавац зна да су локализоване информације о производу неопходне да би био успешан, онда трговац заправо штети свом пословању јер не прати процес.

Ово може одбити купце. Такође, може закомпликовати праћење онога што треба да буде локализовано за различите регионе након што су промене објављене.

3. Запослите појединца са локала да прегледа wеб презентацију

Најуспешнији светски трговци ангажују појединце који разумеју локални језик и културу како би осигурали да је wеб презентација исправно постављена. Ово је важна потврда с обзиром да се културне нијансе често изгубе када одговорна особа не влада језиком. Али, обично, то није могуће учинити за свако тржиште и, самим тим, глобални трговци се често фокусирају на запошљавање локалног становништва само за већа тржишта. За мања места, сарађују са потрошачима и партнерима из региона како би проверили да ли је wеб презентација исправно подешена. Трговац може да подстакне купце да помогну у овом напору са понудом попуста за њихов труд.

4. Локализујте кориснички сервис

Изградња глобалне wеб презентације за е-трговину захтева кориснички сервис за више језика и локација. Ово се односи на све области корисничког сервиса: наруџбине, повраћај робе, базе знања, често постављана питања, комуникације е-поштом, разговор уживо, телефон и факс – све доступне током одговарајуће временске зоне где је примењиво.

This form is customized for consumers in Mexico.

Такође је добра пракса да имате резервну особу када је једна особа одговорна за регион, како купци у том региону не би испаштали у случају да је та особа недоступна.

5. План за периодичне прегледе, мониторинг

За изградњу глобалне wеб презентације за е-трговину потребно много рада с обзиром да продавци морају непрестано да прате локалну конкуренцију и базу купаца, да разумеју еволуцију локалног тржишта и направе измене на wеб презентацији како би одржали раст и профитабилност.

Неки глобални продавци нуде специфичне локалне производе, али то треба радити само ако је трговац уверен у њихов успех. Такође, локални закони могу да утичу на пословање трговца у региону. То такође захтева стално праћење и периодичне прегледе.

 

source : practicalecommerce.com